U sklopu projekta Aglomeracija Pula Sjever do kraja mjeseca kolovoza 2025.g. izvodit će se radovi u zoni na sjeveru Vodnjana.
Ulice obuhvaćene radovima označene su u grafičkom prikazu.
Ovaj projekt poboljšanja sustava vodoopskrbe te sustava odvodnje i pročišćavanja otpadnih voda predstavlja jedno od najznačajnijih ulaganja u komunalnu infrastrukturu gradova Vodnjana i Pule te općine Fažana. Radovi su od posebnog značaja i interesa za Republiku Hrvatsku.
Molimo Vas za razumijevanje i strpljenje tijekom izvođenja radova, jer je riječ o zahvatu od dugoročne koristi za cijelu zajednicu. Apeliramo na vozače da se pridržavaju prometnih ograničenja i privremene regulacije prometa.
Nell’ambito del progetto Aglomeracija Pula Nord – Agglomerazione Pola Nord, fino alla fine del mese di agosto 2025 verranno eseguiti lavori nella zona nord di Dignano.
Le vie interessate dai lavori sono indicate nel grafico allegato.
Questo progetto di miglioramento del sistema di approvvigionamento idrico, nonché del sistema di scarico e depurazione delle acque reflue, rappresenta uno degli investimenti più significativi nelle infrastrutture comunali delle città di Dignano e Pola, nonché del comune di Fasana. I lavori sono di particolare importanza e interesse per la Repubblica di Croazia.
Vi invitiamo a mostrare comprensione e pazienza durante l’esecuzione dei lavori, poiché si tratta di un intervento di beneficio a lungo termine per l’intera comunità. Rivolgiamo un appello agli automobilisti affinché rispettino i limiti di velocità e la segnaletica di regolazione temporanea del traffico.
IZVOR: GRAD VODNJAN-DIGNANO