
Contrada d.o.o. se ove godine pridružila inicijativi “No Mow May” (Svibanj bez košnje) koja je pokrenuta od strane organizacije Plantlife 2019. godine.
Tijekom travnja i svibnja obustavlja se košnja javnih površina u cilju zaštite bioraznolikosti, a posebice kukaca oprašivača koji su nam životno važni. Upravo je svibanj vrhunac sezone kada sve buja i cvate i kada im je ponuda hrane u prirodi najobilnija i najnužnija i stoga košnja u ovo vrijeme ostavlja vrlo negativne posljedice ne samo na oprašivače već i na klimu i pravi je ubojica bioraznolikosti u urbanim sredinama.
Travnjaci na južnom i sjevernom ulazu u Grad Vodnjan-Dignano ostati će nekošeni tijekom svibnja kako bi kukci imali mjesto za hranjenje.
Djeca dječjeg vrtića Petar Pan su u sklopu svog edukativnog dijela učila o zdravoj hrani, važnosti pčela i dobrobiti meda. Njihove vrijedne ručice obojale su pčelice kojima su označeni nekošeni travnjaci.
Dječje izjave:
- Naučili smo da pčele prave med.
- Med je jako zdrav, i kada ga jedeš ni si više bolestan.
- Pčele traže cvijeće, tako prave med. Zato cvijeće mora se čuvati i ne počupati.
Contrada s.r.l. ha aderito quest’anno all’iniziativa “No Mow May”, lanciata dall’organizzazione Plantlife nel 2019.
Nei mesi di aprile e maggio è sospeso lo sfalcio delle aree pubbliche per tutelare la biodiversità, in particolare gli insetti impollinatori per noi di vitale importanza. Maggio è il culmine della stagione in cui tutto fiorisce e quando la fornitura di cibo in natura è per loro la più abbondante e necessaria, e quindi la falciatura in questo momento lascia conseguenze molto negative non solo per gli impollinatori ma anche per il clima ed è un vero killer della biodiversità nelle aree urbane.
Nel mese di maggio i prati all’ingresso sud e nord della Città di Vodnjan-Dignano rimarranno non falciati in modo che le api abbiano un posto dove nutrirsi.
Nell’ambito del loro percorso educativo, i bambini dell’asilo Petar Pan hanno imparato a conoscere l’alimentazione sana, l’importanza delle api e del miele. Le loro mani laboriose hanno dipinto le api che delimitano i prati per il pascolo delle api.
Dichiarazioni dei bambini:
Abbiamo imparato che le api producono il miele.
Il miele è molto salutare e quando lo mangi non ti ammali più.
Le api cercano i fiori, così fanno il miele. Ecco perché i fiori devono essere conservati e non strappati.